dumma internet

Det har blivit dåligt med skrivande på senaste pga att mitt internet inte funkar som det ska, vilket gör att man inte är så sugen på att sitta vid datan när man ändå bara blir arg liksom. Men aja, nu sitter jag här iallafall. Idag överansträngde jag min axel, hjälpte pappa att skura hela båten, vi ska nog fortsätta imorn för vi blev inte helt klara. Vid 8 tiden så gick över till våra grannar, som även är våra nära släcktingar, och åt middag. Sen fråga Aislinn om jag kunde hjälpa henne och en kompis till henne att fixa deras hår, och visst kunde jag de! Så vi spela musik och jag gjorde deras hår lite mer fest aktigt, dom sa att det blev jätte bra, så då blev även jag nöjd. Om dom är nöjda så är jag också de =) Tuvär fanns det inga fler sov platser så jag kunde inte följa med till festen som dom skulle på, men dom lova mig att jag skulle få följa med nästa gång.
För alla som inte vet så är Aislinn min typ plast kusin och är 21, och Kelvin som jag nämt i tidigare inlägg är hennes bror som är 18. Kanske lite lättare att hänga med vilka jag snackar om, för nu i sommar blir det nog många inlägg med deras namn i.
Nu ska jag gå och försöka sova.. får se hur de går med mina sömn svårigheter.. =/

Lämna din åsikt
Postat av: Linda

sv: jarå!

gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback