grattis vännen <3

Min kära vän Lina kom in på sitt första hand val på gymnasium! Jag är stolt över dig gumms! Grattis grattis! =)
Nu ska jag och pappa över till en granne och grilla, mysipys! Sen får vi se vad som händer, pappa skulle iallafall ut på krogen så jag har inge skjuts.. men om nån har tråkigt så är det ju bara att slå en pling eller komma hit, bussarna har ju som tur är börjat gå igen! sååå skönt! Det är inte speciellt kul att vara stuck här ute på ekerö om jag säger så.. =P 
Nej nu måste jag kila, ha det bra alla läsare och hoppas ni får en bra fredags kväll! =) puss på er 

Lämna din åsikt
Postat av: maria

KOLLA TÄVLINGEN PÅ MIN BLOGG! (;

Postat av: glitterandbling

härligt o grilla :)

2008-07-04 @ 19:23:46
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: sara

jag har frågestund i bloggen :)

gå gärna in & skriv någon eller några frågor :)

2008-07-04 @ 20:41:30
URL: http://ssssaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback