nyvaken och allt

Ja.. då sitter man här igen, nyvaken och trött. Det blev inte så jätte sent igår faktist. Kvällen började med att jag och papi åkte ner på till farmor och farfar där vi var bjudna på middag med några andra släcktingar, till förrätt fick vi nyplockade kantareller som va smörstekta på en liten bit rostad macka, och sen till middag åt vi grillat kött och färsk potatis.. jag tror aldrig jag har ätit godare eller perfektare kött! När man åt de så va det som att komma till himmelriket, jag lovar! Aa och sen till efterrätt så fick vi pannacotta, vet inte hur de stavas men ni vet nog vad jag menar. Ja, nu fattas ju bara en sammanställning av maten.. och man kan väll säga nått i stil med UNDERBART!! Längtar till nästa middags bjudning hos dom! Haha.
Sen tog jag och drog hem till Aislinn och kolla film med henne, först kolla vi på en som gick på tvn men den va lite seg så då bytte vi till en film som hette *unfaithful*. Den va betydligt bättre, himla sorglig därimot =/ Nån mer som sett den? Isåfall va tyckte ni om den?
Nu ska jag gå och göra lite lunch tror jag, sen blir det att fixa mig lite snabbt för jag ska nämligen på bio med Aislinn och massa andra =) de ska bli mys! Jag har inte varit på bio på jääätte länge verkligen, kommer knappt ihåg sista gången jag va där!

Lämna din åsikt
Postat av: fredrika

jag såg unfaithful, så bra<3<3<3<3

2008-07-30 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback