sömnsvårigheter

Tur att det finns så sjuuuukt mkt grejer man kan lära sig om photo shop! vad hade jag annars kunna göra när jag inte kan sova? Just nu sitter jag och kollar på nån guide på nån skiva som papi gett mig, oj juste.. jag tror han tänker försöka tjäna pengar på mig och mina kunskaper i bild redigering! =O han sa såhär idag * Jag ska försöka fixa nån mer sån där skiva till dig Linda, för du vet om du tycker sånt där är kul då kan du ju utvecklas ännu mer i det och du vet, då kan man tjäna pengar om man blir riiiktigt riiktigt bra!* Haha shit va jag skratta när han sa det där! Det lät så himla kul!

Lämna din åsikt
Postat av: Lovisa

Okej, det låter bra! :) Men antar att du red igår? Vad ska du göra IDAG? :)

Igår åkte jag hem från en kompis, fyra timmars resa.. Usch! Och så jobbade jag och så har Hanna sovit över. Nu idag ska jag motionera och träna lite, sen ska jag jobba! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback