Film kväll

Ikväll blir det att bara vara hemma, hr fixat en ny film så det blir väll att sitta och glo på den och bara tare lugnt. Kände verkligen inte för att dra iväg på fest och grejer ikväll. Jag har förberett mig med naturgodis och en massa, så kvällen kommer nog bli helt okej.
Igår följde jag med Olivia.O till frisören som sagt i tidigare inlägg, hennes hår vart som tur va inte grönt, men det blev inte heller riktigt som hon tänkt sig. Menmen, det kan inte alltid bli som man exakt vill ha det. Sen drog vi hem till henne och fixade oss fort som bara den sen drog vi på fest, men vi hade inte särskilt kul där så vi drog vidare till en annan som sög ännu mer. Ja så gårdagen var väll inte så där jätte rolig.. men jag träffade massa människor som jag inte träffat på ett bra tag, det därimot var skit trevligt! =) Jag och Olivia kom till sist hem till henne runt 2 tiden. Det vart att gå och lgga sig på en gång, vi var båda som två levande zoombies.. skiiiit trötta verkligen.
Nej nu ska jag gå och ta mig lite cider och slå på filmen! Puss på er <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback