TuffTuff Tåget

Sitter på tåget med en dator som snart kommer dö, fan sl borde ha tänkt på att slänga in uttag i tågen.. åker liksom x2000.. ofta det inte finns uttag på ett sånt? -.-
Men som sagt, har typ inge batteri kvar så det blir ett snabbis inlägg!
Skolan var ovanligt seg idag. So provet och Engelska provet gick väll lite sådär... kunde gjort bättre ifrån mig om jag bara tagit mig tid och plugga lite, menmen allt går inte alltid som man vill.
Ikväll blir det att käka på resturang och sen ska jag nog färga mitt hår. Och shiiit va jag längtar tills imorgon!! Då ska jag hem till Jonte och sen blire PARTEEEY och så blir det att sova där, myys =)
Nu dör mitt batteri om typ nån minut.. skriver senare ikväll när jag kommer hem till mami.


peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback