Boooring!

Bara för jag har sjuuuukt tråkigt just nu, borde egentligen sätta mig med läxor som jag ligger efter med men jag orkar verkligen inte.

3 tv-serier:
- Prison break
- Desperate housewives
- One Tree Hill

3 filmer:
- Step up 2
- Green street hooligans
- 8 mile

3 böcker:
läser typ aldrig

3 saker jag gör när jag kommer hem:
- Dansa
- Kompisar
- Data

3 djur:
- Hund
- Katt
- Orm

3 Artister,Band:
- Danish
- Organism 12
- Fatman scoop

3 Låtar:
- Le parkour, afasi & filthy
- Repa skivan, Petter
- show me tha money, petey pablo

3 kändisar:
- Channing Tatum
- Wentworth Miller
- Chad Micheal Murray

3 lag:

- Liverpool
- Aik
-


Lämna din åsikt
Postat av: juwligast

Och varifrån fick du den här listan ?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback