Bra jobbat, Linda!!

Idag blev det att åka till Solna med sötnosarna Ida, Helle, Norberg och Marcus. Köpte det jag behövde till imorgon, men när jag och Helle sprang iväg och käkade på McDonalds så gissa vad som hände?! Självklart glömde jag grejjerna där när Helle skrek *shiit vad mycket klockan e, vi måste typ dra nuu!* så jag drog åt mig väskan och vi skyndade till tuben. Men så klart så kom jag inte på det förens jag stod och böt om innan dansen! Suuck säger jag bara! Så nu har jag slösat bort en massa pengar på nått som nån annan antagligen kommer använda, kuul! Oerhört kul!
Dansen gick för övrigt super! Inte världens roligaste låt och koreografi kanske.. men men det funkar ! =)
Nu måste jag gå och göra klart min matte läxa som egentligen skulle lämnas in idag. Puss på er!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback