Busskort
Sitter här och är grooooft lack på mig själv. Jag skulle ta bussen som gick för några minuter sen till Elin och jag skulle övernatta hos henne, men när jag kommer tll busshålls platsen och ska ta fram buss kortet så hittar jag det såååklart inte! -.- Och när jag tänkte till kom jag på att jag lagt det på data bordet när jag rensade väskan, förstår ni hur aarg jag blev? Så det blev att klampa hem med arga steg och när jag kom in genom dörren stod pappa där som ett fån och kolla på mig med en underlig blick som ungefär utsende *vad gör du här? du gick ju nyss?*.
Har iallafall städat mitt rum, och när jag ändå höll på så möblerade jag om lite grann. Så nu är mitt rum skinande rent och jag är nöjd med möbleringen. Tummen upp på de!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback