Go for a ride

Vaknade för inte så jätte länge sen, och vad kan få en att vakna till mer än när pappa kommer och säger att han funderar på att åka en repa med båten och frågar om jag ska med? Jag vart happy face! Så jag ska nog ta med kameran på samma gång och fota en massa slutet av sommaren/början på hösten bilder ! =)
Pappa säger att han funderar på att fiska lite också, men naej de vet jag inte om jag vill. Jag tycker det är hemskt! Tänk er själv om nån skulle ge er nån god mat och så när ni tar en tugga av den så sitter det en krok i munnen på er, och sen ska någon dessutom bryta nacken av er? Usch vad hemskt!
Om pappa ska fiska så kommer jag nog hoppa i land och fota som sagt.
Nej nu måste jag kila och fixa mig lite grann. Puss på er <3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback