Gonatt och sov gott!

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, jag är sjuuukt trött! Somnade i soffan vid 10 sen vaknade jag av att pappa och farmor hade världens disskution vid matbordet om en viss sak som vi nog inte ska ta upp, för vissa kan ta det på fel sätt. Men ja iallafall.. En timme innan kom jag och pappa på att det inte var så lång tid innan farmor och farfar skulle komma, så vi satte igång och göra maten i en väldans fart. Eller jag gjorde maten och pappa damsög och snabb städade huset.
På menyn stod det hemma gjord potatis mos och lax á la Linda, och hemma gjord panna kotta *stavning?*. Jag tror det var ett bra val av mat för farmor kunde inte sluta tjata om hur duktig jag var på att laga mat och otroligt gott det var =) Haha underbara lilla farmor<3
Sen vid 10 tiden såg jag min lilla kisse som låg i soffan och sov alldeles själv, då tyckte jag lite synd om henne så jag joina! Va inte tänkt att jag skulle sova utan bara ligga och mysa lite med henne, men det blir nästan aldrig som man trott.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback