home from school

Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk även fast jag tog några alvedon precis innan jag skulle gå och lägga mig och jag kände mig ganska omtummlad, så jag tog beslutet att skippa skolan och sova lite mer och se om huvudvärken försvann.
Nu när jag vaknade några timmar senare så var det ingen skillnad, jag har fortfarande ont i huvudet och känner mig lite borta, jag vet inte hur jag ska förklara det där med borta men ni som har haft hjärnskakning förstår nog vad jag menar.
Iallafall.. skol dm igår gick väll lite si så där, vi vann första matchen men förlorade andra. Och oj vad alla va förbannade på det andra laget vi mötte, dom betedde sig såå osportsligt! Ursäkta mitt ord språk men jävla omogna idioter! Så fort nån dribblade förbi en av våra spelare så gick alla av dom och sa Lekstuga!, men sen när dom försökte dribbla förbi oss men blev av med bollen, då stod dom där och sa ingenting och bara såg dumma ut. det va kuuul! Haha.

Skriver mer sen för nu ska jag packa inför resan upp till dalarna.

Peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback