IM aliiive!

Jag sprang aldrig på någon björn idag! YEEEY! Ni fattar inte hur glad jag är över att jag fortfarande lever, jag är typ happy face! Lisa och Olivia va snälla och vänta in mig så jag sprang med dom, men sen lackade mitt knä toootalt! Så vi fick gå resten av vägen vilket gjorde att vi inte kom i tid, men vi hittade alla kontroller iallafall! Good work girls. Men tillbaka till mitt knä, när jag kom till skolan gick jag och kollade om skol syster var där, men som alltid när man gör illa sig så är hon på annat håll. Så jag gick till vår rektor och bad henne om nykel iin dit, och eftersom hon diggar mig så fick jag låna nykel och gå och hämta kryckor. Så nu hoppar jag runt på kryckor.. skiit kul! INTE! Ont i knä plus kryckor betyder också att det inte blir någon dans ikväll, buhuuu! Så nu är jag inte happy face längre, utan sad face. =(


Lämna din åsikt
Postat av: jannike

pussar och blåser på knät

Postat av: jannike

pussar och blåser på knät

2008-09-18 @ 19:53:43
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: jannike

svar: va hände med knät egentligen? ;( <33

2008-09-18 @ 20:41:21
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback