myys!

Idag var jag ledig som sagt, så jag kom vell upp runt klockan 11. Hej jag älskar sov mornar! Sen vid 2 tiden ringde jag farmor och frågade om vi skulle ut på promenad så jag kunde passa på att fota lite natur bilder, och självklart så ville hon de, vi va ute i hela 1 och en ½ timme. Det var super mysigt, min farmor är underbar! <3
Sen när jag kom hem så drog jag och pappa ut med båten och jag åkte vatten skidor. Det va 14 grader i vattnet, sköööönt! När jag hoppade i trodde jag seriöst att jag skulle dö, det kändes som kylskåps kallt vatten! Då förstår ni nog hur kallt de va. Usch! Men kul va det! Åkte i typ 1 timme, sen kände jag att min rygg inte ville vara med längre så då var det bara att ge upp.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback