plugg,plugg och åter plugg

uuusch vad många läxor jag har till imorgon, kommer nog ta hela kvällen. Men så går det när man inte tar tag i det tidigare, då hamnar allt på hög tills man väl tar hand om det. Jag får skylla mig själv. Nu när vi ändå pratar skola och läxor så kan jag ju säga att jag slutat på spanska, jag och vicko prata med våran lärare och kommit överens med henne om att hon ska sätta ett streck på oss i spanska så ska vi ta spanska lektionera till att plugga annat som vi ligger efter i, det känns jätte bra faktist. Visst det kommer kännas lite tråkigt att inte vara så bra på nått annat språk än svenska och engelska, menmen.. jag tror det blir bäst såhär. Nu ska jag gå och göra alla läxor.. usch

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback