sjuuk

Jag är suuper sjuk, så himla jobbigt! Försöker desperat att hinna med att andas genom min igentäppta näsa mellan host anfallen.
Måste föresten säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte varit hemma på hela helgen utan var på besök hos min mamma i Dalarna och hade inte så mycket tillgång till dator. Jag hade ganska kul där faktist, iallafall på fredagen för då var det party hos Jens =) den började bra och blev bara bättre och bättre. Slutet var väll lite både och, lite små jobbigt men samtidigt jävligt skönt att prata ut !
På lördagen blev det att vara hemma och spela Guitar Hero pga min kraftiga förkylning, men jag och mami passade på att åka in och köpa en ny mobil åt mig då oxå =) Vart en foto dag oxå, vissa blev ganska bra tycker jag. Dom kommer nog läggas in här på bloggen tror jag, så ni får se dom =)
Söndag vart det att jobba lite för mamma, eller dom hade valp kurs så jag var med och tog massa kort och jobbade av min skuld till henne för mobilen. Sen blev det att åka tåg i några timmar, usch vad vissa människor kan vara otrevliga! det är helt sjukt, på ren svenska! Dom förlorar väll ingenting på att vara lite trevlig? aja..om nån kan förklara det där för mig, så varsegod.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback