prison gates wont open up for me

DAGEN: Misär, misär och åter misär! Ville bara hem från skolan idag, men jag var duktig och stannade och kämpade på. Ovanligt för att vara jag.. Men jag slapp iallafall gymnastiken som stod sist på schemat. Jag åkte hem då och vart lite pepp av ett gulligt sms jag fick. Hihi. Ikväll blir det stenbrottet med lite flk, vet inte exakt vilka som ska dit men jag,Ida,Helena, Micke och Marcus så långt jag vet.
Måste bara tillägga: JAG HATAR MYGGOR! Dom har typ invaderat mitt rum! Vet inte hur många bett jag har känt bara den senatse kvarten! FÖRSVINN!!!! Det är en av de negativa sakerna med sommaren... och fästingar och andra små kryp såklart..

Nu ska jag gå och äta grillat på vår soliga altan! Fan nu vart jag lite gladare tror jag! =)

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback