shake your money maker

UNDERBART VÄDER IDAG!! Blir så glad och posetiv när jag vaknar och ser att det är ljust redan vid halv 8 tiden, man går ut och ser att himlen är alldeles blå och solen skiner när man har rast så man kan sitta ute istället för att sitta inne och löka! Wonderful!
På EVA passet fortsatte jag och Helena med våran koreografi till vår showen som vår skola har på fredag, vi har satt ihop den på sammanlagt ca 2 timmar, så visst finns det vissa grejer som kunde vara bättre men den blev ganska bra tycker jag. Imorgon är det repetion hela dagen och på Fredag har vi 3 olika shower så man kan på sätt och vis säga att jag redan fått påsklov. Efter repet imorgon så blir det stan och handla lite kläder till showen.
Nästa vecka är det ju påsklov, blir att va hemma hos pappa till Onsdag tror jag sen åker jag nog och till mamma och hälsar på alla där. Skööjj!

Måste bara tillägga att jag hatar 1 april, vet inte hur många gånger jag blivit lurad idag!! </3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback