back in school

De två första skoldagarna avklarade då. Vet inte riktigt va jag ska tycka om klassen, lite alla möjliga stilar i den om man säger så. Men känner ingen än förutom 2 sen tidigare så jag tänker inte ha några fördommar. Jag snackade lite med en tjej idag som verkar jätte trevlig, så det kommer nog bli bra med tiden när alla börjar lära känna varandra! 
Skolan i sig verkar väll lite sisådär. Den är som en jävla labyrint iallafall! Kommer nog aldrig lära mig att hitta i den.
Första dagen va det massa sittandes och massa information. Det sög. Hatar verkligen att bara sitta still!
Idag så drog alla 1or till plättbacken. Vi skulle ha några sort stationer med olika överlevnads moment. Varför har jag ingen som helst aning om, menmen. Vi slutade egentligen vid 14 men Linn och Sofia ville ta 13 bussen så vi fråga vår lärare om vi kunde dra lite tidigare, hon bah "ja gå tidigare ni, jag kan ändå inte hålla koll på er", så det va bara att dra. Men det kändes ovärt att ens dra dit när dom inte ens har koll på en.. Menmen what to doo?
Var as trött när jag kom hem iallafall så jag la mig i soffan och kolla lite på tv, och självklart somnade jag. Sov i 3 timmar. Sen kom Mia förbi och vi käkade lite och kolla tv och bara tog det lugnt och umgicks. Det var trevligt att träffa henne, inte varje dag man gör det!

Imorgon är det nollning som gäller. Vet inte om jag ser fram emot det eller om jag är lite nervös. Båda kanske. 
Sen efter skolan åker jag hem till Stockholm över helgen. Middag på kvällen med familjen och sen på lördag blir det väll förhoppningsvis att träffa folk. Och sen upp till lägenheten och skolan på söndag. 

Nästa vecka börjar dansen. ÄNTLIGEN!!! 

Men nej nu ska jag sova. Tänker inte ha det så jobbigt att gå upp imorgon som jag hade imorse! fan va det va pest och pina!

Peace 

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback