alla har vi drömmar

SItter och kollar på Americas funniest home videos, och SHIT va jag skrattar! Fyfan tror inte det finns någon som har sämre humor än mig! HAHAHAHAH.
 
Det var precis massa klipp om människor som gjorde massa tabbar när dom "graduate", vilket betyder att dom går ur collage eller university. Vet ni vad jag kom på när jag såg det? Jag vet va jag vill göra med mitt liv nu! Först gå på gymnasiet såklart, men sen ska jag jobba nått år så jag får ihop lite pengar och sen ska jag åka till USA och gå collage där! Det kommer antagligen inte bli så men man kan ju alltid hoppas och försöka. Man måste ha mål här i livet för att komma någonstans!


Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

college*

2009-02-11 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback