du raderar ditt minne med den där looken

Imorse vaknade jag och var hur trött som helst, sov sammanlagt ca 2 timmar typ. Fattar inte vad det var som väckte mig och höll mig vaken hela tiden, weard! Hade jätte ont i ryggen i morse också. Så det blev att stanna hemma idag, pappa tyckte inte om det, men liksom.. lärarna dampar sönder om man somnar på lektionerna.

Suttit och pluggat matte hela dagen, har prov på torsdag men fattar typ inte ett skit av vad vi håller på med. Vi håller på med en massa ekvationer med rotenur och massa andra konstiga grejer, känner verkligen av att man går i 9an nu.. fan varför kan vi inte bara jobba med plus och minus? Som vi gjorde back in the days, de var väll i 3an eller nått?

Igår var det träning, sista innan vi ska visa upp där vid k-fem gallerian i vällingby. Men vi kände att det är lite grejer vi måste finslipa så vi bestämde att vi ska ha ett 3-timmars pass nästa vecka, eftersom vår riktiga träning är inställd på sportlovet. Men vi ska låna en dans sal och fin slipa så det blir high-cuality ;)

Åker till dalarna nu i helgen och blir där några dagar på sportlovet, då blir det bla att åka skidor med Jenny i Romme. Woho! Ska bli skit kul, har inte träffat henne på skit länge! Det blir nog även att träffa min söta vän Joar, år och dar sen jag träffa han! Kommer antagligen hitta på massa annat också, men det visar sig då.

Tittade precis på filmen Never back down. FAN VA BRA DEN ÄR! Jag är skit taggad på att börja på någon form av kampsport eller boxning nu! Det blir nog att börja med det när jag flyttar tror jag. Men nu ska jag äta. Puss på er <3



Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback