im going home to the place where i belong

End off this story.. </3.

Finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag ska börja. Jag kommer iallafall sakna dig. Du sa att på slutet kändes det som om vi kände oss tvugna att träffa varandra, men så kände inte jag.. jag träffade dig för jag ville, inte för att jag kände mig tvugen. Även fast vi bestämt att iallafall fortsätta att va kompisar så kommer jag sakna OSS. Du ska veta att tiden jag fick med dig verkligen har betytt och att tiden med dig varit underbar även fast det varit lite si och så mellan oss ibland.
Fan jag vet inte va jag ska säga, som jag sa till dig igår; det finns sjukt mkt jag vill säga men det skulle ta en hel dag.. och sen vet jag inte hur jag ska få ut hur jag känner och alla känslorna i ord...


Lämna din åsikt
Postat av: beundrare

har du och din pojkvän gjort slut?

2009-02-27 @ 23:16:23
Postat av: Linda

japp de har vi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback