you don´t know what you got until you´re missing it a lot

Idag blir myyys! Jag ska träffa Julia idag, vi umgicks jätte mycket förut men eftersom hon tränar både fotboll,handboll och rider och jag dansar och måste göra läxor för att höja mig i skolan så umgås vi nästan aldrig nu förtiden. Vi ska ta med våra kameror ut på en lång promenad och sen ska jag försöka övertala henne att vi ska in till stan och kolla på Män som hatar kvinnor. Alla säger att den är jätte bra så då borde den ju va de? Senare ikväll får vi se om jag drar och är med Adam och Borna, dom ska vara barnvakt och Borna tyckte jag skulle komma dit och va social med dom. Men vi får se.

Igår var jag bara hemma med pappa och åt god middag och kollade på tv hela kvällen. Lite skönt faktist eftersom jag inte varit hemma på 1 vecka, och de är jag inte van med.

Nu ska jag gå och städa mitt rum, det ser ut som en atombomb har slagit ner där. Finns inte ens 1 cm av golvet som inte är täckt av kläder och annat skit. Suck, jag hatar att städa!

Lämna din åsikt
Postat av: Nabila

Är du sugen på lite energi tillskott?

Kolla in videon då som jag lagt upp på bloggen. Det är omöjligt att sluta skratta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback