at johannas place

Det blir dett snabb inlägg hemifrån Johannas mysiga lägenhet.
En förvirrade Linda möttes upp av en lika förvirrad Johanna på Enköpings tågstation. Jag visste inte vart jag var och vart jag skulle gå och hon visste inte vart jag var och vart hon skulle gå för att hitta mig, men det löste sig tillslut.. som tur var! Haha. Vi åkte hem till henne där jag fick träffa hennes syster och moster som jag inte träffat på år och dar, nu undrar nog alla; ofta man känner ens kompis moster? Men det var så att jag var dagbarn hos henne när jag var liten, faktist genom henne jag lärde känna Johanna.
Vi drog ut på promenad och snackade om allt möjligt, efter ett tag bestämde vi oss för att gå till idrottshuset och kolla om det var något roligt folk där, och det var det! Vi träffade Simon, en kille som jag var kompis med när jag var liten, vi gick i samma skola och så. Vi umgicks lite med han och hans kompis, gick till en pizzeria för simon var hungrig och satt där och snackade lite gamla minnen. Skit mysigt!
Efter ett tag blev det hemgång, fast hemgången kommer inte vara länge.. Snart ska vi gå hem till Johannas pojkvän och kolla film och försöka få tag på roligt folk.
Asså man blir så himla glad av att träffa gamla kompisar! Man tänker tillbaka på tiden som var och kommer på så många minnen som man nästan glömt, men när man träffar dom och börjar snacka om "den gamla goda tiden" så ploppar skit många minnen upp. Så himla mysigt!


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback