jenny was poor girl livin in a rich world

Tidsfördriv..

vem är din bästa vän? vissa är bättre än andra, men den som står mig närmast är Knabe
vem älskar du? Jonathan <3
vem vill du ha sex med? din mamma
vem vill du bli full med? Björn Gustavsson LÄTT! hahah
vem är den bästa artisten? Oj det finns en massa bra artister
vem pratade du senast i telefon med? Jonte
vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? någon som behöver de
vem är snällast i världen? De måste ju faan vara Julia Lönnborg!
vem vill du prata med? fattar inte riktigt frågan ?
vem sov du med senast? Jonte
vem vet allt om dig? jag
vem kysste du senast? Jonte
vem kramade du senast? Papi
vem kan berätta allt för dig? de bestämmer inte jag?
vem kan du berätta allt för? Julia kan man alltid lita på!
vad blir ditt namn baklänges? adnil
har du gjort en snöängel i år? nej
hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? bodde typ på sjukhus när jag va jätte liten, men nu i "vuxen" ålder så typ 12 timmar elr nått sånt
har en dröm gått i uppfyllelse? ja
tycker du att sengångare är söta? nej inte så värst
har du någon gång testat karate? nej hahaha
första sporten du gick på?  dans och fotboll
minimorötter eller pommes frites? mini morötter
vad längtar du mest till just nu? helgen!
hur gammal har du tänkt bli? oj jag vet inte, det märks! haha
har du haft vattkoppor? nope
vad drömde du inatt? inget va jag vet
vilken tv-serie är bäst? PRISON BREAK!!
vad åt du senast? pommes och nån kyckling grej
höga eller låga strumpor? beror på byxorna
vad är du mest rädd för i hela världen? låga höjder och spindlar!
läser du på baksidan av mjölkpaketen? nej
vad har du för färg på ditt påslakan? blått typ
bikini eller baddräkt? bikini
snyggaste läraren? Jan "homer" !
är du mörkrädd? aa!
riktig gran eller plastgran? vi hade ingen iår
tänt eller släckt när du ska sova? släckt
godaste drickan till frukosten? te!
vill du bli president? nee
har du spelat i en teater? ja haha
duscha eller bada? bada
har du gråtit i skolan nån gång? ja
hur tar du dig till jobbet? papi skjutsar mig
har du någonsin sminkat dig som punkare? ja haha
sjunger du på toa? ja hahaha
vilken färg har din jacka? brun
använder du långkallingar? nej
är du höjdrädd? nej men rädd för låga höjder
vilket land vill du åka till ? usa!
vad var det senaste som fick dig att skratta? Jonte
vad ska du göra NU? prata med älsk <3


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback