maamma, är vi inte framme snart?

Linjalen på fingrarna! Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera i helgen, men jag har verkligen haft fullt upp!

I Fredags åkte jag och Terry in till stan och fikade efter skolan, mys! Så skönt att få prata av sig. Kan verkligen prata om allt med den underbara människan, det behövs verkligen! Efter ett tag så skulle hon iväg och vara med några kompisar, då åkte jag hem till Olivia och blev bjuden på middag. Blev även presenterad för Olivias mammas nya kille som Olivias mammas 3dje dotter av hennes mamma, haha söt! Sen hade jag och Olivia absolut ingenting att göra så vi drog till gårn för vi hört att det var lite folk där. Jag blev inte där så länge, utan jag följde med Elin och Ida till en kille som bor i närheten och umgicks med massa grabbar. Åkte hem vid halv 11 tiden eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.

Lördag var jobb som sagt, men sen åkte jag hem och fixa mig och bytte kläder. Jag och Olivia drog in till kungsholmen och åt på en resturang där, pub rättare sagt, men mamma och hennes kille som var i stockholm och jobbade över helgen. Skit god mat vare! MVG! haha.

Söndag blev jobb och sen åkte jag hem, sovde, vaknade, gjorde min bok recention på min bok som jag inte ens läst ut än, sov mer.

Sen var det plötsligt Måndag, vilket betyder skola.
Idag var trök och lång tråkig.. våran 7 lektioners dag idag, blää.

Ikväll måste jag göra maten.. men jag har absolut ingen aning om vad jag ska laga för nått.. hmmm!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback