make a love-war



Jag vet att många antagligen kommer skratta åt mig men jag tycker dessa glasögon är skiit balla! Har hittat dom på en svensk sida där dom inte kostar lika mycket om man ska köpa dom från usa och frakta dom hit, lika är det när det gäller de andra sol glasögonen. Dom kostar ca 300 om man ska köpa dom i usa och dessutom kostar frakten en hel del som sagt. Men det blir att köpa hem en massa färger så man kan matcha med det man har på sig, de gillar vi!


Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag nog sova, är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo på sätt och vis vet jag ju det; sängen!

Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

vilken sida?

2009-02-01 @ 16:42:26
Postat av: Linda

heeemlis :)

Postat av: Anonym

hahhahah sämst

2009-02-02 @ 16:15:34
Postat av: Anonym

Haha eller hur, palla att inte säga..

2009-02-04 @ 17:52:08
Postat av: Linda

men svårt att kolla runt lite själva? haha

2009-02-05 @ 07:54:58
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback