on my way

Ja då är man snart på väg hem igen dåraa. Bussen går om 1 och en ½ timme, innan det ska jag kolla så jag inte glömt att packa ner något och sen ska jag iväg och möta Mattias och hämta upp Knabes stuffs som han glömt hos honom.
Ska bli ganska skönt att komma hem, saknar papi och min mongo vän Olivia. Men det kommer antagligen bara bli en snabb vända hem. Imorgon jobbar jag, upp och hoppa vid 6! Men sen kanske jag ska åka till Enköping och hälsa på min barndoms kompis på tisdag och stanna till onsdag. Blir inte där längre pga att skolan börjar på torsdag.
Nu när jag sitter här och skrev om skolan kom jag på en sak.. Jag har inte kommit på några nyårs löften, men nu kom jag på ett! Mitt nyårs löfte ska bli att va i skolan mycket mycket mer än vad jag varit iår, hade liksom 50 % frånvaro den termin som varit. Inte bra, inte bra. Men nu JÄVLAR! Nu ska jag fixa det här! Jag hade kunnat höja mig i flera ämnen men eftersom jag var borta så mycket tyckte lärarna att jag missat så mycket så jag höjde mig bara i 1 ämne.. Men nu! Nu ska jag höja mig i minst 3 har jag bestämt mig! Shit, nu ska jag ta i med hård handskarna!

Vet att jag varit dålig på att uppdatera den här veckan, men jag har bara haft tillgång till en jääääätte seg dator så jag har inte varit så jätte sugen på att blogga. Men jag skriver när jag kommit hem vad jag gjort under lovet, för nu måste jag kila.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback