sorgligt

Nån mer än jag som såg start skottet av Let´s Dance igår eller? För er som inte såg det kan jag ju bara säga att ni ska vara glada att ni inte gjorde! Fyfan vad patetiskt det var, visst dom har inte dansat hela sina liv.. men det är inte bara deras stelhet och att dom saknar rythm utan vad är det egentligen för människor dom tagit med iår?! Den coolaste, den ända coola, är han världens starkaste man. Tycker det är så coolt att han vågar ta chansen att kanske få "fjoll-stämpeln". Fatta hur många häftiga lyft han och hans lilla nätta dans partner kommer kunna gör, han kan liksom lyfta henne med lillfingret typ! 
Ända anledningen till varför jag kollade på det var för att jag egentligen skulle jobba idag och inte kunde dra ut, och det fanns inget annat på tv.. men kan ju bara säga att jag aldrig mer tänker ge ens 1 minut åt det där skit programet!!



suck -.-

 

Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

för du skulle ju kunna göra det så himla mycket bättre själv...

Suck säger jag också, till dig...

2009-01-11 @ 00:24:19
Postat av: Linda

de som är är att jag kan göra bättre än sådär själv, jag har dansat bugg och sånt förut och dansat hela mitt liv, så ja jag tror faktist att jag kan göra det bättre än vad dom gjorde :)

moget att skriva anonym föresten

Postat av: Julia

Men Linda det är den nya flugan att göra så.

2009-01-11 @ 16:21:24
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Linda

jaha de har jag helt missat

2009-01-11 @ 17:03:58
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback