stå för det ni säger!

Vill bara säga att jag stör mig så otrooooligt mycket på människor som snackar en massa skit om någon och sen låtsas som ingenting och förnekar att dom sagt det dom sagt. Jag är sån som säger som jag tycker, visst ibland kanske det är en jävligt osmart grej, men det är den jag är.. jag säger helt enkelt vad jag tycker och står för vad jag tycker. Men visst ni kanske inte är som mig och kan erkäna allt ni tycker om personen, men ni kan ju åtminstonde erkänna att ni har sagt "nått" om personen och inte sitta och blå ljuga den rakt upp i ansiktet? Asså jag fattar verkligen inte!
Det som jag stör mig på ännu mer är att jag vet att folk gör precis samma sak mot mig.
Men liksom.. om man sitter och säger att nån är jobbig och blablabla och man inte tycker om personen.. varför vara med han/hon isåfall? Finns ju en massa andra människor som man kan vara med?
Är det någon som kan förklara för mig hur fan man kan bete sig sådär?
Som sagt; jag fattar INGENTING!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback