var är boxen

Jag var på sjukhuset igår och kollade vad det är för fel på mig, jag har varit jätte mycket sjuk och haft huvudvärk sjukt ofta i höst. Så nu har vi ju varit och tagit alla möjliga prover för att se va som är fel, men dom hade inte fått fram nått speciellt. Huvudvärken trodde dom var nått psykist, och att jag behöver gå hos psykolog eller nått så jag får prata ut om allt skit som varit i mitt liv. Men liksom.. hur mycket tar inte en psykolog betalt? Känns som om jag hellre använder pengarna till nått annat än att betala nån för att sitta och lyssna på mina problem jag har och haft och gått egenom, jag har klarat mig hitils.. då kan jag klara mig nu också.
Kom till skolan vid lunch, och då hade vi typ bara roliga lektioner kvar så det gick ganska fort till hemgång. Olivia följde med mig hem, vi skulle egentligen ut och jag skulle ta massa modell bilder på henne, men när vi satte oss i soffan så vare kört. Vi drog på en film istället och bara chillade. Till middag gjorde pappa sina världs goda pannkakor, då vart jag happyface! Olivia satt och lekte med sylten och ritade massa fula gubbar på pannkakorna, fjant! Haha.

Började 10 idag, hade EVA "elevens val av arbete" och sen lunch. Började må piss när jag satt och käka, då drog jag hem. Och tur var väll det för på bussen hem vart det ännu värre. Det är jätte många som är sjuka nu så jag är lite orolig.. usch jag vill verkligen inte bli sjuk nu! DANSEN BÖRJAR JU PÅ MÅNDAG!!!!

Nu ska jag nog gå och sova lite, känner mig jätte hängig. Som Terry säger; Baiz!


Lämna din åsikt
Postat av: Julia

kissie? :P

Postat av: Linda

vad? vem? var? :P

2009-01-30 @ 19:27:19
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback