im no angel

Jag kommer inte blogga så mycket nu under sommarlovet. Har känt dom här veckorna att man hinner inte med det för man har hela tiden massa annat för sig, och dessutom har ju jag en lägenhet jag måste se efter.. nu finns det ingen annan som gör all städning och så som det var när man bodde hemma.. nu ligger ju allt det ansvaret på mig. Så ja, jag har ganska mycket för mig just nu.. så därför kommer jag bara uppdatera ibland.
Nästa söndag åker jag hem till stockholm iallafall. Yeeey äntligen få träffa pappa igen, jag har saknat honom jätte mkt ! ;( paaaaappsen<333333
Nu ska jag hänga tvätt och lägga i mer i tvätt maskinen.
Pöööss

Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in lite bilder på lägenheten? :D

2009-07-06 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback