watcha gonna do

Sitter i datasalen och gör Olivia sällskap när hon ska göra någon enkät om mobbing på nätet. Jag har redan gjort den, så jag har inget att göööööra.
Nu ska jag berätta om varför mitt inlägg i Tisdags hetet sååå våt! Det var nämligen så att jag och några kompisar startade vattenkrig i skolan. Det regnade ute och var inte ett dugg fint väder, men det stoppade inte oss. Nejnej! Vi körde på ändå, men jag kan lova att det var lika blött inne som det var ute! Haha. Vi sprang runt i skolan och kastade vatten på våra yngre vänner som inte alls var berädda på det. Men sen kom en lärare och alla mina kompisar sprang iväg, men jag fattade inte va de sprang iväg för för jag såg inte läraren. Sen när jag fick syn på henne så var det för sent för att springa, så jag fick en mopp i handen och var tvungen att moppa upp allt vatten i korridorerna. YEEEY! -.- Men som sagt, inget stoppar oss. Så även fast vi moppat upp allt så fortsatte vi, jag skratta som ett as! Fyfan va kul vi hade!
Efter det drog jag och Olivia in till solna och kollade smycken, skor och andra grejer till balen.. med blöta kläder ! Tummen upp..!
Om 2 timmar ska jag åka på student utspring, GRATTIS KELVIN TILL STUDENTEN! :)
Efter det ska jag in till stan och träffa lite gamla kompisar från min gamla skola, ska bli super skoj att få träffa dom igen!

Nu blir det att gå till matsalen och tjocka i sig tacos! Yeeey!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback