blossa glögg

Dålig uppdatering jag vet, men jag har verkligen inte haft ork att blogga dom här senaste dagarna.
I fredags var iallafall kul ! Var på fest hemma hos Borna med Terry, Olivia och Terrys kompis Felicia. När vi kom dit möttes vi av bekanta ansikten, nämligen Tove och Rebecka. Blev otroligt glad att se dom! Jag dansade hela kvällen igenom, hade tillomed träningsvärk i benen dagen efter haha! Alla var otroligt trevliga där, inga såna där människor som går och kollar snett på andra utan anledning utan alla prata på med alla och va skit trevliga! Jag blir så glad när jag hamnar på en sån fest! Tro det eller ej men jag träffade faktist två från falun där, dom hade flyttat hit till stockholm för att plugga. Skit trevliga var dom! Senare åkte jag och Olivia hem till henne. Olivia gjorde makaroner medans jag somnade vid deras köks bord, haha jag var galet trött! Vi åt och sen gick vi och la oss.
Orkar inte förklara så jävla uttvecklat.. =P

Lördagen var otroligt seg och tröttsam.. så jag blev hemma på kvällen. Pappa var hos nån polare så jag hade hela huset för mig själv, det var ganska soft faktist. Skönt att helt för sig själv ibland.

Vi är lediga idag, galet najs! Ska med bussen som går om två timmar och sticka iväg till dansen.

Nu ska jag sova lite mer.. . trött som en, ja jag vet inte vad..

Lämna din åsikt
Postat av: Jenn

Svar på din kommentar: Ja, vi gör det samtidigt det blir skitbra!:D;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback