I cant get enought

Jag är HAPPYFACE!
Jag har planerat en massa skojjerier den här månaden! Åhh va jag längtar till allt!
I helgen blir det att åka på middag och fira min släkting Kelvin som fyller 19 imorgon, congratz!! Sen blir det nog party med Terror-Terry och massa andra människor.
Nästa helg åker jag upp till Borlänge, då blir det att träffa saknade Söt-Malin, vi ska hitta parteey hade vi tänkt! Sen på lördagen eller söndagen ska hela släkten hyra varsin skoter och åka ut på långtur. Då blir det att träffa lilla nya kusinen =).
Helgen efter det är det inget speciellt planerat men sen den 27de ska jag och Jenny till rättviksparken förhoppningsvis! WOHO!
Fan va kul de ska bli att träffa både Malin och Jenny, jag har saknat er som bara den! <3

Lämna din åsikt
Postat av: Johanna

sv; och jag dig gmn <3

Postat av: Johanna

sv; och jag dig gmn <3

2009-03-04 @ 21:49:56
URL: http://soloame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback