live your life like you want to live it!

Vet att jag sa att jag skulle skriva men jag fick jätte bråttom på Torsdag kväll så jag hann tuvär inte. Men till auditionen nu dåååraa.. den gick väll lite sisådär, dom sa att det skulle bara teknik prov i jazz,balett, modern och i street.. aa jo tjena att dom provade våra färdigheter i street? -.- Bara en massa balett och jazz .. och det suger jag på så den delen gick ju sååå bra! Fan va missnöjd jag är. Men jag fick ju visa va jag kunde i street/hiphop på mitt solo iallafall, men jag va skit nervös så det blev inte alls så bra som jag hade tänkt att det skulle bli, men what to do? Gjort är gjort. Men när omvalet öppnar funderar jag att söka till frysen oxå, och jämföra mina poäng jag får där och poängen jag får från scen gymnasiet. Åkte hem efter intagnings provet, var trött som ett jag vet inte vad! Så jag gick och la mig ett tag, men jag råkade sova lite för länge så jag missade min dans lektion på kvällen.. sadface!
Igår åkte jag till mamma. Vi har besök från Irland så vi var och käkade på resturang igår och shiiiitt va maten var god! Vi åkte hemåt vid 11 tiden och jag var jätte trött så det blev ingen fest för min del. Men vi hoppas på att det blir något ikväll!
Fixade även naglarna igår, dom vart super fina! Ni får se bild sen när jag kommer hem.




Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback