meningslöst

tre ord varför du sist spydde? illamående töjp vah
vad gjorde du 08:00 imorse? Fick skjuts av papi till skolan
vad gjorde du för 30min sen? läste bloggar
vad hände dig 1995? va i USA tror jag
vem fick dig att skratta senast? Knabe
vilken färg är din tandborste? ingen aning, inte tänkt på det haha
vad köpte du sist? Latte
vilken färg har du på din tröja? justnu vit
var förvarar du dina pengar? lite här och var haha
hur var vädret igår? sool och sen snöö :S
vad ser du framemot? sista april, sommar, P&L, malmö festivalen och en massa mer!!
snarkar du? tror inte de
vad är 15? jag
vilken skostorlek har du? 38-39
vill du klippa dig? vill ändra frilla!
är du över 25? nej
pratar du mycket? always, skojjar inte! :D
kollar du på O.C? nee
har ditt namn ett "x" i det? nope
känner du någon som heter steve? ne
hittar du på egna ord? ibland så.. haha
är du en typiskt svartsjuk person? nej men det händer väll ibland
vad har du för mobil? nån lg secret tutch, jävla skit mobil
vem ringde dig senast? Knoobie
biter du på naglarna? nää har gele så det går intee
har du lockigt hår? aa men plattar 24/7
vilken konsert ska du på härnäst? P&L tror jag är närmst
vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? jaadu... de behöver vi inte ta här
hur många gånger har du svurit idag? höhö jag svär typ alltid (A)
vilket ord säger du ofta? fan va smutt, men vafaaaan, asså, liksom
ska du till skolan/jobbet imorgon? ja
vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? venne.. papi tror jag
vad borde du göra nu? sova
har du något smeknamn? ja, flera stycken
sover du mycket? nä inte så värst, men om jag får chansen gör jag det
vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? en shopaholics bekännelser
när var du sist ute? idag vid typ 6
har du gråtit idag? ja, fast av garv
är du en glad person? aa, fast inte alltid ibland kan även jag vara tyst och vill vara ifred
har du roligt nu? nej
vad äter du helst? sushi
vem var du med sist? Olivia,Marcus och Ida
pratar du i sömnen? haha aa
vem kramade du sist? Brull tror jag
nämn den bästa personen: finns flera, men Knabe tror jag
tycker du om någon just nu? trying to forget
vill du flytta? aa, och ska det i sommar
hur ofta borstar du tänderna? så ofta jag orkar
är du egoist? nej det tkr jag väll inte..
gillar du att bada? älskar
skrattar du åt allt? tyyyp haha
vem får dig alltid att skratta? typ alla
gråter du när du tittar på filmer? sällan men har hänt
när grät du senast? igår.. börjat gråta oftare nuförtiden, det känns inte bra. förut grät jag aldrig


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback