one look, and you will never forget

Dans uppvisningen i Vällingby gick super idag! Eller nästan iallafall, första showen hackade skivan mitt i dansen så alla tappade räkningen och sen kom den igång igen fast mkt längre bak i dansen så det vara bara att skippa en del av dansen och hoppa in där det va i låten. På andra så råkade min knut på sjalen som höll den på plats åka upp så den hängde och slängde och va på väg av så då var det bara att ta tag i den lite snabbt och slänga iväg den så diskret som möjligt. På tredje gick det som smort! Kändes verkligen super bra på sista!
Vår sminkning, ojojoj va den va snygg! Hmm.. eller inte. Hahah usch.
Farmor och min kompis Julia tog kort på oss, ska försöka fixa dom och lägga in här. Ska även försöka fixa på nått sätt så ni får se video klippet som pappa spela in.

Nu ska jag till farmor och farfar och hjälpa dom med deras dator och sen blir det nog att käka middag där.

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback