so much inside my head

Det har varit sjukt mycket i mitt huvud de senaste dagarna.. Allt är fortfarande åt helvete, but im trying to keep my head up!
Va hemma från skolan idag, vaknade med en jäävla huvudvärk i morse och mådde inge bra så pappa sjukanmälde mig. Dagen har tillbringats till läxor, fan va jag är bra! Jag har verkligen börjat sköta skolan nu och det känns grymt bra. Missade tuvär uttagningen till volleyboll laget i DM, menmen what to do? Volleyboll är ju kul och så men ingen stor grej för mig om jag säger så, det hade varit förkrossande om det var fotboll jag missade. Haha.

Papi är på väg hem, jag har bakat blåbärs muffins åt honom idag. Ville göra han lite glad så jag städade även lite i köket.. gjorde rent bänkarna och spisen och grejer. Jag är snäll-tjej idag! Ska gå och börja steka laxen nu för jag är verkligen skiit hungrig!
Skriver senare ikväll.. då ska ni få höra om varför jag hade sån huvudvärk idag!

Peace

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback