dont smile if you dont mean it

Min morgon var WEARD! Jag vaknade vid halv 8 och det första jag tänkte va "SHIT VI HAR JU INGEN SOVMORGON TILL 10 IDAG, DET ÄR JU NATIONELLA PROV!!!!" Så jag slängde mig upp och fixade mig jätte fort men jag sprang runt i 15 minuter och kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha för kläder, sen skjutsade pappa mig snäll som han är eftersom jag missat bussen. Så jag kom i tid och provet gick väldigt bra tycker jag, eller det kändes som det.. vi får väll se vad det blir för resultat sen. Jag fick även veta att jag fått VG på nationella i svenska, asså om dom räkna ihop alla delarna. Det kändes super bra! Fick VG+ på uppsatsen, och min lärare var jätte stolt och sa "vad är det jag har sagt?! Jag har hela tiden vetat att du kan, du måste bara visa det!" och nu har jag gjort det så jag är jätte nöjd! =)
Efter skolan gick jag hem till mongot "oliviao" och vände i dörren i stort sätt, vi drog in till Bromma där vi väntade på Terry,Marcus och Ida. Sen drog vi in till stan, Olivia köpte sol brillor, Ida kläder och jag och Marcus var lodisar och köpte inget. Terry förvann för att dra och fika med några polers till henne och vi 4 som återstod bestämde oss för att göra samma sak, men vi satt inte och fika som vanligt.. nejnej vi drog ner och satte oss vid vattnet vid Grand Hotel, solen sken och himlen var blå och allt var suuuuper mys! Vi skratta en massa och drack kaffe <3 Underbar eftermiddag!



   
 


Jag bjuder på den snööögga bilden på mig och Olivia!

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback