its now or never

Idag gäller det tjejer!! För er som inte vet ska dm laget åka till Vallentuna och spela final i volleyboll. Guldet ska bli vårt!! Jag är så sjukt taggad, ska fan bli as kul! Efter det ska jag iväg och köpa en bikini och sen är det äntligen dags för dans träning efter några veckors uppehåll.
Jag har saknat dansen som bara fan! Jag kommer verkligen sakna min dansgrupp, Gravity Dance Crew, när jag flyttar.. kommer sakna er tjejer som tillhör gruppen! =( Men ni får ta och komma och hälsa på mig! ;)
Fick föresten papper om adressändring igår, där det stod min nuvarande adress och den som kommer bli min adress. När jag satt och kollade igenom det pappret, det var först då som jag verkligen fattade att det faktist händer! Jag har verkligen fått en egen lägenhet, det känns verkligen skit skumt!

Nej nu ska jag gå och fixa mig lite och sen dra till bussen. Ska försöka hinna skriva när jag kommr hem ikväll. Pöööösss

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback