you got me hypnotized

Ända sen i Torsdags har det varit fullt ös runt omkring mig, så nu är jag helt sjukt trött i huvudet! Det har hänt så jävla mkt den här helgen så jag kommer bara slänga in en kort update om den, för om jag ska skriva alla detaljer så kommer det ta år och dar!
Torsdags gick jag lite tidigare från skolan för att jag skulle hinna med mitt tåg upp till Dalarna. Väl uppe i dalarna möttes jag på perongen av Linnea och hennes über snälla mamma, jag och Linnea tog bussen till Mocke där vi möttes av Tobbe och Tk och vi skulle dra på förfest men på vägen dit svängde jag och Linnea in hos Alex och satt och sociala lite med dom. Sen gick vi bort till förfesten men vi vart inte där länge utan fick skjuts till Floda där vi gick hem till Jonte där alla var på g att gå till parken. Vi satt där ett tag och jag träffade massa gamla klasskompisar som jag inte träffat på skit länge. Sen var det äntligen dags att knata iväg till parken, woho! Jag hade skit kul och dansa och sjöng som en jävla maniac! Det var otroligt roligt att träffa alla igen, det var inte igår direkt! Mamma kom och hämta mig och Linnea vid 2 tiden, vi drog en sväng förbi max oxh köpte mat åt mig och Linnea och åkte till min lägenhet och satt och åt där. Tog inga kort på lägenheten men jag gör det sen nästa helg jag ska upp, promise! När jag kom hem låg jag och pratade i telefon till halv 5, sen la mitt batteri på mobilen av, BUHU!
Jag gick upp 8 så jag sov ungefär 3 timmar, woho! Fixade mig lite sen hjälpte jag mamma att bära ut lite av mina grejer som ska till lägenheten ut till släpvagnen sen åkte vi till tåget. Var i stockholm vid 12, skyndade mig som fan till Hässelby där vi skulle ha dans uppvisning. Kom precis när showen startade, så det var bara att slänga på sig dans kläderna fortsomfan och slänga sig in på scenen. Vi hade två danser, en som var 6 minuter och en som var 2 minuter och vi var med på alla dagens 4 shower. Jag var så otroligt trött så jag trodde jag skulle svimma! Usch, 3 timmars sömn innan en hel dag med dans är för lite kände jag! När jag kom hem på kvällen åt jag,duschade och sen gick och la mig, jag tror aldrig jag har längtat så mycket efter en säng som jag gjorde då! Haha.
Lördag klev jag upp vid 8, igen.. Fixade mig och käka lite frukost sen var det dags att åka till Hässelby för ännu en hel dag med dansuppvisningar. Kommer sakna mitt dans crew när jag flyttar! =(((
När dans uppvisiningarna var klara åkte jag hem och grillade med papi, sen övertalade han mig att han tyckte att jag skulle ut och träffa mina kompisar även fast jag var skit trött i både huvudet och i kroppen. Så jag åkte och träffade Ida,Marcus,Micke och Helena. Sen gick Helena och Micke hem och då drog jag,Marcus och Ida till Södran där det fanns folk och en liten brasa, det sög så till slut drog vi därifrån. Med tiden vart vi bara färre och färre människor och tillslut var det bara Marcus,Ida, Danne och Alex och jag.. men vi hade kul ändå! Måste bara säga att Alex och Danne är bäst på att rimma.. elr inte. Hahaha. Kom hem ungefär vid 2 tiden och det vart sängen på en gång när jag kom hem!
Idag har jag hjälpt pappa med båten, vi håller på att städa den lite så att vi kan sjösätta den snart.

Okej, det blev kanske inte så kort update, men texten skulle ha kunna vart jävligt mkt längre så på sätt och vis blev den kort. Nej nu måste jag städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag!


Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback