GLAD.SE!

jag är hur glad som helst! Jag fick typ allt jag hade önskat mej igår. en *riktig* AIK tröja asså typ en sån som spelarna har, en ipod med 8 gb  =O och en massa mer =D Men det är en sak jag hatar med julen.. all mat! först ska man äta, och sen äta lite mer sen ska man öppna jul klappar sen ska man äta lite mer sen dricka glögg och äta knäck och godis och sen ska man äta IGEN! uusch man blir ju tjock bara av att tänka på all jul mat !
Imorn ska jag nog in till stan och köpa ett sånt där silikon skydd till ipoden,, om jag nu hittar någon som vill följa med mej, för jag hatar att åka till stan själv =P

shiit va jag sakar alla i dalarna! =( jag tkr verkligen att ni ska tjata på era päron så ni får komma Joppä, Vikkan och Lina! Alla ni andra dalisar hade oxå ärna fått komma om jag bara hade plats =P

nej nu ska jag ta och slänga mej i soffan framför tvn och slappa lite =)

Lämna din åsikt
Postat av: Anonym

VILKEN FÄRG!? :D

Postat av: Linda

svar till anonym:
svart :D

2007-12-25 @ 18:36:46
URL: http://liiwnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback