Oj Oj Oj!

Nu var det ett tag sen! Jag har inte varit så aktiv bloggare senaste tiden för jag har inte haft nån tid alls, mycket plugg och mkt av allt just nu känns det som, varit vääldigt stressad och inte mått så bra. men nu känns allt mkt bättre efter en vecka lov! =) Vi får väll se hur mkt jag hinner blogga men jag ska iallafall försöka blogg minst 1 gång i veckan.

Mitt höstlov har faktist blivit ganska lyckat tkr jag! =)
I måndags så var jag och bowlade med Joppä,Lina,Vikkan och Jonna, Malin skulle oxå igentligen ha hängt med men hon skulle till sthlm =( Men vi hade sååå roligt! Det gick inge vidare för mej och Lina, vi fick 100 poäng mindre än alla andra när vi hade spelat klart x'D Men det kan ju inte gå bra alla ggr =P
I Tisdags jobbade jag och sen när jag hade jobbat klart så drog jag till Kupolen (ett köpcentrum) och träffade Joppä och Vikkan, fast jag hann bara vara med dom 30 min för dom va tvugna att ta en buss. Men även fast jag inte hann vara med dom så länge så vare kul att träffa dom! =)
I Onsdags så jobbade jag igen, det var en riktigt seg dag!
I Torsdags så jobbade jag =P men idag vare faktiskt kul. Varför vet jag inte men det kännes som en kul och rolig dag, inte alls lika seg som Onsdan.
I Fredags (igår) så jobbade jag igen =P men sen vid 7 så åkte jag till Djurås och träffa Joppä och alla =D Vi hade det riiiktigt trevligt! =) men tiden gick fort, alldeles för fort! så allt va över på en minut kändes d! Vi kolla när Exkrement och några andra band spelade på Kåken och sen kolla vi oxå på Mimikry, shiiit va bra alla va! =O =D

Nej nu måste jag fortsätta jobba tror jag. *suck!*
Men ni får ha det bra alla och kolla in då och då, och se om jag har gjort några uppdateringar i bloggen =)

Lämna din åsikt
Postat av: fredrika

vart jobbar du? :)

2007-11-03 @ 20:09:20
Postat av: Linda

Asså jag stog typ i cafeteria på en konferans/föreläsning :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback