Springa på en björn?

OMG imorgon ska vi orientera! Jag viiiilll iiinteee! Jag är jätte rädd för skogen och jag lovar er att jag kommer springa rakt in i en björn eller nått som kommer vilja döda mig, eller så kommer nån av mina klass kamrater få ett bett av nått konstigt djur som kommer göra dom till galna mördare eller nått så dom kommer springa efter mig och jaga mig med en stor köks kniv eller nått! Usch, rädda mig? Tror jag ska lösa problemet genom att springa som bara f*n så jag får det överstökat. Känner inte för att komma med någon bra ursäkt att jag är sjuk eller nått sånt, för jag satsar ju verkligen på MVG i gymnastik. Ni får allihopa hålla tummarna att jag inte blir uppäten av en björn!

Lämna din åsikt
Postat av: jannike

i love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback