this is killing me

Var sjuk heeela förra veckan, och det verkar inte vilja ge med sig. Var faktist i skolan igår men jag kände mig sämre imorse när jag vaknade så jag stannade hemma.
Igår var jag i skolan som sagt, det var en lång dag och slutade halv 4. Tog sällskap av Marcus,Ida och Terry till Bromma där våra vägar gick åt olika håll. Dom skulle in till stan och jag drog till dansen, jag hann slänga i mig en cesarsallad "stavning på cesar?" sen började lektionen, och den vart längre än vad vi brukar ha. Vi gick över tiden med 1 halvtimme ungefär men sen fick vi gå hem, även fast jag gärna hade stannat längre hihi. Jag och Helena drog och mötte Marcus,Ida, Terry, Elin och Micke sen blev det bajsstranden för vår del. Vi satt med musik och sjöng, snackade och hade allmänt mys. Efter ett tag kom även Vicko, och då var det självklart dags att sjunga Lejonkungen den där hakkunamatata hahah. Vi är friska i huvet! (Y) Jag tog sällskap med Helena och Micke ut till bussen men Helena dissade oss efter halva vägen.
Dagens humör då.. arg och sur för jag aldrig blir frisk! Jag blir tokig på det här! Uschhhh!



Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback