ost riskakor!

Ojojojojoj nu var det ett tag sen! Nästan 6 dagar mer exakt. I so sorry! Men jag har jobbat hela den här veckan och när jag har kommit hem har jag inte orkat sitta vid datorn nått.
Sitter på jobbets trådlösa bredband med laptopen för tillfället, men ska snart dra mig hemåt och jag tror det blir att laptoppisen stannar för jag orkar inte släpa på den när jag ändå tänker sova när jag kommer hem. Usch jag måste upp vid 7 tiden imorgon. Uschuschusch va jag inte tkr om att jobba ibland. Men what to do? Bor man inte hemma längre så får man lära sig hur drygt dom vuxna har det. Menmen allt kommer kännas värt när lönen kommer! Tur det iallafall.

Nej nu ska jag stänga ihop och pallra mig hem. Blir att ta en varm skön dusch och sen slänga på någon bra film när jag kommer hem. Yummie!

Igår kväll va mys iallafall! =)<3

Lämna din åsikt
Postat av: Ebba

stackare som måste gå upp klockan sju jag lider med dig.

BTW, snygg blogg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback