huvudvärk

Någon som har något tips för något som lindrar huvudvärk? Jag har provat både ipren och alvedon igår men inget funkade, eller det vart liite bättre men inte mycket. Och läkaren sa att jag skulle ta ipren för magen när det gjorde ont, men det funkar ju inte heller. Fattar inte vad det är med min kropp just nu. Den typ vägrar ta till sig tabletterna?
Får nog be pappa ringa in till sjukhuset och fråga vad man ska göra, för jag kan ju inte gå runt med smärta hela tiden. Kommer ju bli ett vrak tillslut !

Jag skulle ju jobba idag, men har som sagt fortfarande ont i magen och i huvudet, så det blir inget. Blir ganska arg på min kropp.. Jag ville verkligen jobba för jag vill ha pengarna så jag kan köpa massa fint till lägenheten men jag kommer verkligen inte fixa att jobba när jag mår såhär. Så jag har blivit av 1000 kr den här helgen, eller asså jag skulle ha tjänat det men inte gjort det nu.
Flera stycken frågar "varför vill du slita och jobba och tjäna egna pengar när du har föräldrar som kan betala?". Asså min familj har det ju ganska så bra ställt för er som inte vet, eller vi är inte snor rika men vi är inte fattiga heller, men även fast mamma och pappa säger att dom kan betala lägenheten vill jag också bidra med lite pengar så man verkligen känner att det är ens egna och att man inte bara fått den serverad på ett bord.

Nu ska jag ringa jobbet och sjukanmäla mig sen ska jag gå och sova igen. 
Go natt

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback