merry christmas!

Jag vet att jag inte skriv igår på kvällen som jag lovat.. fyyy på mig! Men farmor och farfar bjöd på middag och sen när jag kom hem gick jag och la mig typ. Vet tuvär inte om det blir så mycket bloggande idag heller, varit en lååång dag i skolan så jag är super trött och vill egentligen gå och lägga mig.. men jag har så otroligt många läxor och inlämningsuppgifter som måste göras.
Jag har förövrigt varit på alla lektioner tis-ons-tors! Credds till mig! jag har verkligen bestämmt mig nu att jag ska fixa skolan, bättre att vara där så man får närvaro.. även fast man kanske slumrar till på lektionerna ibland.

Idag hade vi klassråd sista lektionen innan vi fick gå hem.. men utan lärare! Ni förstår nog hur det gick! Sista lektionen innan man får gå hem, alla är trötta efter en lång dag med många lektionen.. såhär blev det ungefär; alla pratade i munnen på varandra och satt och skrev över hela klassrummet, alla kom med oseriösa och korkade förslag på det vi pratade om, vi har några pajaser i klassen som gjorde att några av oss började AS garva så tårarna rann, vissa blev sura för att det var som det var... kaos de vill säga! Men jag hade kul iallafall! Men det var nog för att jag var en av dom som satt och as garva så tårarna sprutade.

Nu ska jag gå och käka lite, sen blir det nog plugga och sen sova. Fan vill bara lägga mig i sängen nu, jag hör hur den ropar på mig! Haha

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback