just keep smiling

Film. Godis. Popcorn. Trevligt sällskap. Kan inte bli mer tummen upp! Sitter i MIN lägenhet med min söta vän Linnea och min vovvis. Linnea var snäll och ställde upp och sova och vara sällis till mig ikväll, fan läskigt att sova själv i lägenhet ju! Haha. Jag har plockat upp alla grejer, men alla kläder ligger fortfarande i soppåsar, JAG ORKAR VERKLIGEN INTE VIKA 6 STORA SVARTA SOP SÄCKAR MED KLÄDER!!!! Nån som gillar att vika? Isåfall får ni jätte gärna komma och hjälpa mig! =)
Imorgon ska jag sova läääänge, sen ska jag iväg och planera inför ungdoms lägret som jag ska va ledare på nästa vecka.

Nu blir fortsätta film-möööös. Ska nog ta lite bilder på lägenheten imorgon och lägga in så ni får se hur jag bor =)

Lämna din åsikt
Postat av: ida

hoppas du har det bra där uppe! och vi kommer och hälsar på i sommar räkna med de ;)





kraaaaaaam<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback